Ett kärleksfullt inlägg 💗

img_0605

Jag har aldrig haft en så omtumlande helg som denna som just varit. Att mitt mönster på sjalkragen skulle få en sådan genomslagskraft hade jag aldrig anat när jag i januari satt och funderade, och letade efter något mysigt att ha runt halsen när det är kallt och ändå inte är för bylsig som de jag hade hemma.

Jag har fått så mycket kärlek av er där ute. 💗

Men eftersom jag har depression mm så har jag svårt att ta till mig och enbart glädjas åt detta ,så blev jag sämre när jag kände kravet av att svara alla. Det är en märklig sjukdom som man tyvärr inte kan styra över helt och hållet. Men ni ska veta att längst där inne är det en tjej som hoppar av glädje.

Nu ska jag och min psykolog sitta och bearbeta den gånga helgen så att den där tjejen kan komma ut och ge er massa kärlek tillbaka.

Ber om ursäkt att jag inte hunnit svara alla. Ni som skrivit här på bloggen och de som mailat mig ska få svar så fort som möjligt.

Många av frågorna gäller sjalkragen hopsättning så det kommer ett inlägg under dagen som enbart handlar om den. Som förhoppningsvis ska räta ut alla frågetecken.

Jag har även fått tips om att den omdebatterade sjalkragen borde få ett namn och det håller jag med om så en namntävling startar snart 😉. Ska bara fundera ut priset .

Massor med kärlek till er alla från en omtumlad virkgalning💗

img_0603

Författare: Pysselnetan

Mitt största pysselområde är virkning men visst kan det bli lite av varje. Älskar allt inom handarbete

13 thoughts on “Ett kärleksfullt inlägg 💗”

  1. Vi förstår din situation och jag tror inte någon förväntar sig ett personligt svar
    Var rädd om dig och en än gång tack för alla roliga beskrivningar. Kram

    Gilla

  2. Nu är det tredje gången gillt. Försöker skicka en kommentar. Är glad att delar med dig av dina mönster. Kommer att testa sjalkragen och fler av dina mönster. Ta väl hand om dig.

    Gilla

  3. Vi förstår dig ❤ Så innerligt tacksam för att du delat mönstret med oss. Försök att inte känna en massa krav och press att besvara alla frågor (lätt att säga) Vill dig bara väl. Tack än en gång. Kram

    Gilla

  4. Otroligt starkt av dig att skriva om dina kluvna känslor. Känn inte att du måste något alls. Gör bara det som känns bra för dig. Du har en fantastiskt fin sida med alster och beskrivningar! Var stolt! /Anna (som känner igen känslan)

    Gilla

  5. Nackdelen med kändisskap!!! Men ta väl hand om dig och känn ingen press på att svara alla personligen. Oftast så är det samma fråga men olikt formulerad. Tack för denna underbara och lätta mönster!!! Kram P

    Gilla

  6. Varför ställer vi sp höga krav på oss själva?
    Varför tror vi dessutom att andra ställer lika höga krav på oss?
    Kram till dig och tack för att du delar med dig. ❤️

    Gilla

  7. Var riktigt rädd om dej! Din hälsa är prio 1! Men klokt att skriva detta så folk inte har för stora förväntningar på svar mm. Samt att göra inlägget med monteringen.
    Nu kan du koppla av och låta andra som gjort den ev. hjälpa dem som frågar något mer.
    Din sjalkrage blir nog årets mönster! Fantastiskt fin och läcker😍
    Kramkram

    Gilla

  8. Åh, inte behöver du svara på alla frågor personligen! I en så stor grupp, med så många som redan lyckats virka din fina sjalkrage, så kan ”nån annan” svara på frågor. Fokusera på DIG!
    Tusen tack för inspirationen, jag ska snart ut på garnjakt och sen får min mamma hjälpa mig igång per telefon! Nybörjare, men har virkat resårvirkning tidigare i alla fall. 😊

    Gilla

  9. Kära Netan! Din kärlek till din nästa har du genom din handling bevisat redan när du delade med dig av ditt mönster. Jag vet vad du menar med att ha krav, så varför inte luta dig tillbaka och låta gruppen hjälpas åt med att förklara för varandra, vi är ju så många. På så sätt kan du börja fundera på nästa grej du vill göra. Inte dåligt att ha många avbytare va? 😉😉😉
    Kramar till dig!
    Vänligen
    Ingrid
    PS såg din ambitiösa beskrivning över hur sjalen ska vikas, hoppas att du mådde bättre under tiden du konstruerade den😊

    Gilla

  10. Kära du, inte behöver du svara alla! Vi är bara så väldigt tacksamma för dina underbara mönster och för att du är så generös som delar med dig!!! Du har ett stort hjärta av den finaste ädelstenen. Var rädd om dig!
    Megakram

    Gilla

  11. Tack snälla du för dom fina mönstren du redan har lagt upp. Jag har fått mycket inspiration av dessa. Ta nu hand om dig och jag hoppas att det kanske kommer nya mönster framöver. Känn
    absolut inga krav varken på nya mönster eller personliga svar.
    Ha det gott

    Gilla

Kommentera

