Kräftor!

Hej igen! Trodde jag skulle klara att göra inlägg under sommaren, men ack vad jag bedrog mig. Men jag har virkat massor så vill ni se allt jag virkar så gå in på min instagram @pysselnetan.

Nu när det kräftskivor som avlöser varandra här på västkusten så ville jag virka en stor kräfta. Men det var inte lätt att hitta mönster, hittade däremot lite bilder. Så jag knåpade ihop en egen. Den är ca 18 cm lång.

Är ni intresserade av att virka en likadan så har jag tillverkat en pdf som jag säljer för 20kr. Hör av er på min mail: pysselnetan@gmail.com

Om ni har varit inne på min instagram så ser ni att jag även försökt mig på att virka en räka men den fick snabel😂😂😂 så där får jag nog jobba lite mer 😉.

Författare: Pysselnetan

Mitt största pysselområde är virkning men visst kan det bli lite av varje. Älskar allt inom handarbete

1 thought on “Kräftor!”

Kommentera

